LEAFS, GREEN LEAFS | ZAFUL

јун 23, 2017

Ovaj print se vidja na svemu, hlačama, majicama, haljinama, pa tako i na kupaćim kostimima. Ja sam htjela dugačku haljinu u ovakvom printu, ali nisam pronašla neku koja mi se dovoljno svidja. Ovo je definitivno poslednju kupaći kostim koji naručujem ove godine, obećajem. Ovaj print je tako tropski i definitvno se odlično uklapa sa kupaćim kostimima, a detalji koji su na njemu, ove trake su zaista predivne. S obzirom na to da sam ga probala, mogu reći da ne grebu, nisu neugodne na koži, tako da je i estetski i praktično opravdano. Donji dio je nešto uže sječen nego ostali koje sam naručila, tako da vas upozorim na to. Gornj dio je punjen, s tim da se punjenje vadi, kao što ćete vidjeti na slikama. Veličine su realne, link vas čeka u opisu, nadam se da vam se dopada.
















You Might Also Like

0 коментара

INSTAGRAM

Najnoviji post

Mark. Perfect Brow Creme Gel | AVON