MILITARY | SHEIN

јун 24, 2017

Military je ove godine, pa i prethodne apsolutni hit, zelena mi je jako draga boja, opušta me i soba mi je u bež-zelenim tonovima, što i ne čudi. Kako sam listala Shein ponudu, naletila sam na ovu trenerku, jako mi se dopala kako je izgledala na modelu, svidio mi se model i kroj, pa sam se odlučila da je naručim. Materijal je nešto sa čim nikada nisam imala dodira, piše da je poliester, medjutim ako i jeste, to je neka totalno nova verzija, dosta je topla, tako da ću se družiti sa njom u jesenjem i zimskom periodu. Gornji dio je više poput crop topa dok je donji dio dosta dubok, ima džepove. Sve u svemu, veoma sam zadovoljna :) Kako se vama dopada?




















You Might Also Like

0 коментара

INSTAGRAM

Najnoviji post

... black over the knee ... | ROSEGAL