PROIZVODI KOJI MI NISU ODGOVARALI #5

јун 24, 2017

Kada pogledam da od januara nisam pisala ovakav tip posta, upitam se gdje je vrijeme proletilo... Ovaj post stoji sigurno dva mjeseca nedovršen, čeka na slike i završne detalje i nikako da dodje na red. S obzirom na to da imam više proizvoda, u  skorije vrijeme možete očekivati još jedan ovakav post, čisto da ne pretrpavam. I da, sve napisano je izraz mog mišljenja, nemamo svi iste ukuse niti očekivanja, nekome ovi proizvodi mogu biti idealni, a da meni ne odgovaraju i obrnuto. Takodje, ovaj post nije namjenjen da blati ijednu od navedenih kozmetičkih kuća, usudila bih se reći da od većine koristim često, ako ne i svakodnevno druge proizvode. E sad da počnemo...



Prvi promašaj, a ne neodgovarajući proizvod je Gosh Copenhagen Velvet Touch Lipstick 017 matt clove nijansa, pri čemu je to ujedno i prvi proizvod koji sam koristila od navedene kompanije. Privukla me boja, koja je predivna, tamno ljubičasta, sa smedje-bordo podtonom, za koju sam mislila da ću nositi svakodnevno. Negdje u januaru sam kupila ovaj proizvod, kao što se i može zaključiti po nijansi, da je više zimska i od tada sam mu dala bezbroj šansi, sa olovkom za usne, sa bazom za ruž, ništa nije pomagalo. U suštini, veoma neravnomjerno se nanosi, čak i sa olovkom prelazi preko rubova usana, bukvalno traje 20 minuta. Potpuni promašaj, ukoliko mene pitate. Ne znam da li je ista stvar sa drugim bojama, ali mislim da njihove ruževe više neću testirati.




Drugi proizvod koji mi nikako ne odgovara i koji ću definitivno izbjegavati su Nivea dezodoransi, sad trenutno imam ovaj Fresh Natural ali u suštini nijedan njihov dezodorans mi ne odgovara, jer dobijem alergijsku reakciju, bez obzira na to da li u sastavu ima alkohol ili ne. Nisam fan ni njihovog kultnog mlijeka za tijelo, jer mi je pregusto, jedini proizvod koji volim je Nivea Soft krema za lice, nju sam koristila i odgovarala mi je, naročito u ljetnjem periodu, a sve ostalo uglavnom izbjegavam.


Avon lipliner u nijansi Red kao da nije dio njihove kolekcije, svi su mi super, ali ovaj je hororičan. Razmazuje se, prelazi linije, nema šanse da se izvuče oštra linija, ništa. Naručila sam ga i prvi put sam ga koristila kada sam šminkala drugaricu ( sva sreća), to je bio urnebes. Dok sam nanijela do kraja, prešao je sve linije usana. Sačuvala sam ga samo za potrebe ovog posta, a dok vi čitate, on je odavno u smeću.



Balea pjena za umivanje za normalnu i kombinovanu kožu nije ono što sam tražila. Neko od vas mi je napisao u komentarima da je odlična i da je probam, kako već jako dugo koristim Afroditinu te kada sam je potrošila, kupila sam ovu. Piše da je sa hidro-kompleksom, medjutim nakon upotrebe moja koža je dosta isušena i nemam osjećaj čistoće. Takodje, ne skida šminku u potpunosti, a ponekad me oči znaju peckati nakon upotrebe, što se sa Afroditom nije dešavalo. Ukoliko imate masnu kožu te neosjetljivu, ova pjena će vam vjerovatno odgovarati, što sa mnom nije slučaj.


Poslednji proizvod je Artdeco High definition puder, o kome sam vam ovde pisala, nakon te recenzije sam  mu dala još jednu šansu i vidjela da jednostavno nije za mene i proslijedila sam ga drugarici. Kao da ga nema na koži, neravnomjeran je i nestane, ne znam da mi se to ikada desilo sa puderom, a stvarno imam veliku kolekciju pudera te nemam potrebe da ga držim, eto tako.




Koji proizvodi vama nisu odgovarali? Da li ste koristili neki od gore navedenih?


You Might Also Like

2 коментара

  1. Meni je Balea pjena za umivanje bila sasvim solidna, ali sam ju ja koristila isključivo nakon što bi prethodno šminku skinula s micelarnom otopinom ili vlažnim maramicama, te mi je ona bila završni korak u čišćenju lica. Moja koža je mješovita, pa samim time ne pamtim da me je isušivala. Ali eto, sto lica, sto dojmova! :D

    ОдговориИзбриши
  2. Ni meni Niveini dezodoransi ne odgovaraju, ali sam pronasla novi, sa ljubicastim slovima, mislim da pis nesto sensitive i odlican mi je! Zaista sam odusevljena :)

    ОдговориИзбриши

INSTAGRAM

Najnoviji post

Mark. Perfect Brow Creme Gel | AVON