RUN, RUN, JUST KEEP ON RUNNING | ZAFUL

јун 22, 2017

Nisam sportski tip i nešto nisam ka tome težila, ali volim sportsku garderobu :) Ovakve majice su mi uvijek bile interesantne, ali uvijek sam se prije odlučivala za duks nego za nešto ovako te sam stoga kada sam je ugledala na Zafulu, odmah ubacila u korpu, bez razmišljanja. Materijal je više nego ugodan, već vidim da ću izvući maksimum iz nje, boja je ona koju bi neko i očekivao od mene :)








I da, da ne zaboravim, Zaful slavi treći rodjendan u ovom mjesecu te su me zamolili da vam proslijedim ovaj tekst i da vas uputim na nagradnu igru koju organizuju :) Kada ispoštujete pravila učestvovanja, molim vas da me tagujete u objavi :)



Zaful 3rd Anniversary blog giveaway

My dear followers, there are some news I would love to share with you guys. One of the biggest online fashion store Zaful is now celebrating their 3rd anniversary.

I'll checked out the details about this anniversary blog giveaway. TBH, It's quite awesome. The link to their blog is over here: https://zafulofficial.wordpress.com/
Who doesnt love giveaways? Go to their blog and take a look. I would be very happy if you tag my name【@glambymarija】after participating the giveaway event. Zaful will choose a couple of winners after the event and give out huge rewards!














You Might Also Like

0 коментара

Instagram

Najnoviji post

LE PROVOCATRICE | CATRICE

Facebook