TRUE GLOW BRONZANI PUDER | AVON

јун 26, 2017

Uvijek se trudim da se dočepam Avonovih noviteta prije nego što počne nova kampanja, kako bih vam ih mogla recenzirati da biste znali da li su vrijedni vaše pažnje i nadam se da vam se to dopada. Ovaj put su mi zapali bronzeri, jer sam ja bronzer manijak, obožavam preplanuli izgled i zanimalo me kakvi su ovi, s obzirom na to da su u ponudi 4, naručila sam ih sve.





Bronzer u 4 predivne nijanse za besprekoran letnji izled lica. Odaberi nijansu koja će odgovarati tvojoj koži i kreiraj ujednačen ten sa svetlucavim sjajem:

  • pruža koži bronzani odsjaj i ističe prirodnu blistavost tena
  • čini da koža izgleda zdravo i ujednačeno
  • lako se ujednačava



Pakovanje je kao i ostalih praškastih proizvoda iz True Colour kolekcije, četvrtasto, sa ogledalom u unutrašnjosti koje je iskoristivo. 10g proizvoda sa rokom upotrebe od 24 mjeseca, sa prelijepim reljefom na površini, sunce koje nije nestalo ni nakon 10 dana uzastopnog testiranja i korištenja. Miris je klasičan za Avon, prijatan, suptilan, blago osjetan na licu neko kratko vrijeme.  



Četiri nijanse su u ponudi, od čega su dve mat a dve šimeraste, mada je navedeno da su sve šimeraste. Moram priznati da mi je ovakav izbor puno bolji, jer ja nisam fan šimerastih bronzera, uvijek koristim mat, tako da sam se baš prijatno iznenadila.



Najsvjetlija nijansa, Light Bronze je mat nijansa sa toplim, blago koralnim podtonom, dok je Medium riviera takodje mat nijansa, prava bronzana nijansa sa blago sivkastim podtonom, odlična i za konturisanje. Nju koristim svakodnevno otkako sam preuzela bronzere i moj je favorit, definitivno.




Warm glow je šimerasta, dosta topla nijansa koja je slična medium rivieri po osnovnom tonu, ali u podtonu je nešto crvenkastija i ima blago primjetne zlatne šljokice. Deep glow je takodje šimerasta nijansa, ujedno najtamnija nijansa, koja nema primjetan šimer, tako da bih rekla da je više satin završetak, ima blago breskvasti podton, ali je opet bronzane boje i moj je izbor kao rumenilo za ovo ljeto. Suptilan sjaj na licu daje, svakako se može koristiti i samostalno, bez dodavanja bronzera, za taj blago preplanuli izgled i moj je drugi favorit.





Sve nijanse su podjednako fino samljevene, veoma mekane//buter like teksture, dosta se truse prilikom nanošenja na četkicu pa obavezno otresite višak proizvoda. Divota je kako se blendaju i utapaju sa ostalim praškastim proizvodima. S obzirom na to da u poslednjih 10 dana nisam nosila šminku cijeli dan, s obzirom na vrućine, čini mi se da je maksimum bio oko 7-8 sati, izdržali su u potpunosti na licu, sasvim blago izblijedili, skoro neprimjetno.

Nijanse Light bronze i Warm glow nisu moj izbor, neko od vas ih je dobio u darivanjima, te ne mogu o njima tvrditi kako se ponašaju na koži, ali s obzirom da se preostale dve nijanse ponašaju isto, vjerujem da ne postoji razlika. Ovo su ujedno prvi bronzeri iz Avonove ponude koji su mi odgovarali, obično su ili presvjetli ili izrazito narandžastog podtona, te cijenim napredak i praćenje trendova. Njihova cijena u tekućoj kampanji je 12,90KM. 





Imam jednu ideju, s obzirom na to da sada imam sve proizvode iz Avon ponude potrebne za kompletan makeup look, da li ste za to da snimim mini tutorijal za Instagram i FB stranicu? Čisto da vam pokažem kako se proizvodi ponašaju i koje proizvode preferiram iz Avon ponude?


You Might Also Like

1 коментара

  1. Love your post dear ♥
    If you want check out my blog.I write about fashion,beauty and lifestyle . Maybe we can follow each other and we can be great blogger friends !

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши

INSTAGRAM

Najnoviji post

Mark. Perfect Brow Creme Gel | AVON